Publicado: 23-10-10Asunto: zarautz goitibera : kuadrila eguna
Atzo tuenti horriari esker "evento" bat jaso nuen , gaur zarautzen koadrilla eguna eta goitibeherak apuntatu zaitezteguztiok... blablablabla . Oraintxe izan naiz Zarautzen eta organizazio lotsagabe eta kaskar batekin topatu naiz. Iritsi bezain pronto esan didate : hau ez da longboard karrera bat . Nik lugea zer den eta euskadi mailan ibiltzen naizela zer den arinak kategoria ...esplikatu ondoren seguru bat dudala .... beraien segurua rodamentuentzat zela bakarrik esan didate Gezurrak bata bestearen atzetik. Ondoren segurua ordaindu edo hartuko nuela esan diet TU NO PUEDES CORRER erantzun didate. Ondoren segurua ikusi nahi nuela esan diot (hau da poliza edo informatu nai nuen), eta erantzun txarrak bein eta berriro . Azkenean esan didate SI TE LA DAS SE NOS CAE EL PELO. Hori esan ondoren konturatu naiz , ez dute errukirik izan bertakoei suguru bat dutela esan eta engañatzeko . Hemendik esan nahi det beste urte batean joateko intentzioa baldin badezute nik ez dizuet gomendatzen , organizazio hortako jendeak ez bait du balio ezertarako , kirol honetan istripuak gerta daitezke eta haizez beteriko seguruak saltzea ez da gomendio ona. Inori ez diot istripurik opa baina mereziak badute lasteketan istripu bat egon eta erantzukizun eta marroi guztia jatea , ikasi dezatela jendea ez dela ain errez engañatzen.
Zarautz = 0
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro